ellinorlove123

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

TRÅK.

Av ellinor. karlsson - 5 januari 2012 01:21

nu har jag tråkigt så jag dör igen och klockan är samma tid som igår? herregud. ska dygna nej men. tråkigt som tusan. mamma och min syrra kollar på film så jag halvkollar och skriver blogg + facebook och allt. aja nu ska jag fortsätta med mitt osociala sätt och så kanske jag skriver ett inlägge snart igen. om jag inte somnar framför datorn. ha det super! kommentera & sprid bloggen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellinor. karlsson - 25 januari 2012 21:44

        

Av ellinor. karlsson - 25 januari 2012 21:34

jag börjar bli sjukt trött på min header! nån som har förslag på nån fin header? hojta till isåfall. ja denna dagen har varit som dom andra. förutom att vi kollade på film i aulan med alla sexorna i skolan. sen så slutade jag och min bästa vän ungifä...

-

Av ellinor. karlsson - 24 januari 2012 22:16

oj. nu har jag glömt skriva här igen. måste bli bättring. mm. men iallafall imorgon är det rätt chill. inga lektioner? kanske jag vet inte. men vi ska iallafall kolla på film sen ska jag till badhuset med min bästa vän. men nu måste jag sova. ha en f...

Av ellinor. karlsson - 18 januari 2012 21:36

nu har jag inte skrivit sen i lördags , ush. jag måste bli bättre på det här. igår så kollade vi på teater i skolan och den var väll sådär. den hette tresteg. sen efter det så klockan halv sju ungifär satt jag och jessica på bokelundskolans aula och ...

Av ellinor. karlsson - 14 januari 2012 23:41

hej allihopa! lördag kväll och jag har ingenting och göra.  förvisso sitter jag här och käkar godis och kollar facebook osv. nu kommer tre bilder från ikväll , den ena på mej är nån vecka sen. ha en fin natt!         jag funderar på att ha ...

Presentation


16/11-99 kom jag till värden och namnet blev ellinor. bor i blekinge. välkommen till min kreativa blogg där det handlar mycket om min kärlek till fotografi.♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards